Lähetyksen tarkistaminen ja kuljetusvaurio
Sinun tulee tarkistaa lähetys päällisin puolin heti sen saapuessa. Mikäli havaitset kuljetuksessa tulleita vaurioita, tulee sinun pyytää kuljettajaa tekemään varauma toimitukselle ja ottaa kuvat vaurioituneesta lähetyksestä/lähetyksistä.
Tämän lisäksi sinun tulee tehdä kuljetusvaurioilmoitus 6 vuorokauden kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta (silloin kun kuljetus on luovutettu asiakkaalle kuljetusyritykseltä) alla olevalla lomakkeella. Jos vaurioituneiden akustiikkalevyjen määrä ei ole selvillä heti, sinun tulee ilmoittaa tarkempi vaurioituneiden levyjen määrä 14 vuorokauden kuluessa lähetyksen toimituspäivästä alkaen, osoitteeseen myynti@cewood.fi. Muistathan määrää ilmoittaessasi ilmoittaa myös nimesi ja yhteystietosi, että osaamme yhdistää sen oikeaan kuljetusvaurioilmoitukseen.
Kuljetusvaurioilmoitukseen tulee liittää kuvat sekä vaurioituneista pakkauksista, että vaurioituneista akustiikkalevyistä.
Mikäli kuljetusvaurioisia levyjä on 5 % tai alle koko lähetyksen määrästä, emme toimita tilalle uusia levyjä tai anna hinnan alennusta, vaan sinun tulee hyödyntää osittain vaurioituneet levyt sellaisissa kohdissa, joissa joutuu joka tapauksessa sahaamaan levyjä.
Teemme koko ajan yhteistyötä kuljetusyritysten kanssa ja yritämme parantaa koko ajan lähetysten perille menoa ehjänä. Siksi pyydämmekin, että vaikka vaurioituneiden levyjen määrä jäisikin alle 5 %:n, tekisit kuljetusvaurioilmoituksen joka tapauksessa, että voimme antaa palautetta kuljetusyritykselle. Liitäthän mukaan kuvat vaurioituneista pakkauksista, sillä kuljetusyritys vaatii niitä.
Mikäli lähetys ei kuitenkaan tullut perille ehjänä, pyydämme sinua ystävällisesti täyttämään alla olevan ilmoituksen huolellisesti. Olemme sinuun yhteydessä saatuamme ilmoituksen.